Sunday, May 10, 2009

Home » , » Kepada Pengunjung-Pengunjung Yang Dihormati Sekalian

Kepada Pengunjung-Pengunjung Yang Dihormati Sekalian


Aku nak ucapkan terima kasih kepada anda semua kerana sudi melawati blog ini. Pada post kali ini aku ingin berkongsi beberapa perkara yang perlu anda semua tahu.

  1. Walaupun sudah hampir setahun aku menggunakan blog, aku masih tidak mengetahui segala-galanya tentang blog.
  2. Kadangkala aku guna ayat skema dan pada waktu lain pulak aku guna bahasa rojak. Aku tidak kisah anda semua hendak mengkritik penulisan aku sebab aku menulis adalah untuk kepuasan sendiri.
  3. Kepada sesiapa yang mengunjungi blog ini, aku tidak kisah sekiranya anda merupakan silent reader dan tidak meninggalkan sebarang komen. Ini kerana tidak bergunanya anda komen sekiranya anda tidak mahu.
  4. Kepada sesiapa yang komen, aku menghargainya. Tetapi aku amatlah berharap sangat agar anda semua membaca keseluruhan post tersebut.
  5. Aku juga suka membaca blog-blog orang lain yang lebih berpengalaman daripada aku kerana dapat memperbaiki penulisan aku, dan selalunya aku merupakan silent reader.
  6. Kadangkala aku akan copy paste artikel dari blog lain dengan meminta keizinan dari tuannya.
  7. Kepada sesiapa yang ingin menukar link atau 'Exchange Link' adalah amat-amat dialukan bagi meluaskan lagi area dan populariti blog masing-masing. Tapi aku galakkan menukar link kepada mereka yang sentiasa update blog sekurang-kurangnya sebulan sekali dan sila tinggalkan link blog anda di post 'Exchange Link'. Aku tidak galakkan anda meninggalkan link anda di shoutbox kerana aku jarang memantaunya.

Perkara-perkara bersesuaian akan diupdate pada post ini dari masa kesemasa.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...