Monday, May 25, 2009

Home » , , , , , » Lagi-lagi Tingkatan 6.

Lagi-lagi Tingkatan 6.


Siang bertukar malam, hari silih berganti, pejam celik, pejam celik dah hampir 3 minggu aku bersekolah di tingkatan 6. Huhuhu... Tak pernah terlintas di fikiran aku untuk bersekolah di tingkatan 6. Tapi dah asyik melepap je kat rumah main laptop, makan tidur, tengok tv sementara menunggu masuk ke universiti, so emak aku yang begitu risau dengan badan aku yang semakin membesar ni menyuruh aku bersekolah di tingkatan 6 bagi mengaktifkan semula otak yang aku yang sudah lama tak berfungsi. Hahaha...

Wargh! Baru masuk tak sampai 3 minggu dah kerja melambak-lambak. Tension betul. Nak kena siap assignment lagi, buat perbentangan lagi. Baru tingkatan enam, Belum lagi kat universiti. Kalau kat universiti tak tahulah macam mana. Dah lah ambik kos diploma elektrik kuasa. Lepastu dalam bahasa english. Adoi... Kena lah struggle nampaknya. Tak apalah. Kalau nak berjaya mestilah berkorban. Tapi walaubagaimana pun, aku tetap tak mahu ke sekolah esok. Kena soal subjek Perniagaan Perniagaan. Huhuhu... xp



Comments
8 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

8 orang sudi meluangkan masa...:

  1. uittt!!! ponteng sekolah eh!! hehehe

    ReplyDelete
  2. Huhuhu... Takpa... Sekali-sekala. Dulu duduk asrama tak pernah ponteng. Hehehe...

    ReplyDelete
  3. pengajian perniagaan?bapak bosan subjek tuh..
    tingat mase form 6 dulu

    ReplyDelete
  4. haah,tidak mahu sekolah..adik ku..jgn2,tidak2!!..huhu

    ReplyDelete
  5. @Aisyah - Bosan ke Pengajian Perniagaan? Huhuhu. Rasanya tengok cikgulah. Kalau sporting lagi best.

    @DuRiAn rUnTuH - Alamak. Dah tiga hari tak ke sekolah. Fufufufu...

    ReplyDelete
  6. waah,3 hari..hebat tuh..kihkih..nasib baik sementare..nanti da masuk U,buat cam ni,ai,melepas ler..

    ReplyDelete
  7. Sebenarnya saya tak suka ponteng. Akak jangan risau... Kat universiti takkan buat macam ni. Fufufu...

    ReplyDelete
  8. okeh kalo macam tuh..kihkih..

    eh,adik..akak nak bagi award durian..bia bau durian sikit blog kau ni..

    nanti bile2 pon ,amik ler..

    tpi kene jugk amik,simpan buat2 kenangn..tak kire..rela pakse nih..

    kihkihkih

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...